鄰舍第一 互享互助 多謝 #8星地产代理有限公司 捐助,我地嘅青年人已經將口罩送到有需要的家庭了。 多謝中心的家長,亦捐了一批口罩俾中心,黎緊我地會將D口罩送俾長期病患者,暫定係腎病患者,因為佢地每日都需要至少兩個口罩進行洗腎維持生命。 大家有冇受惠對象建議? 如果大家有需要/有多口罩可以分享,不妨PM我地啦! – 隆亨青年空間

鄰舍第一 互享互助 多謝 #8星地产代理有限公司 捐助,我地嘅青年人已經將口罩送到有需要的家庭了。 多謝中心的家長,亦捐了一批口罩俾中心,黎緊我地會將D口罩送俾長期病患者,暫定係腎病患者,因為佢地每日都需要至少兩個口罩進行洗腎維持生命。 大家有冇受惠對象建議? 如果大家有需要/有多口罩可以分享,不妨PM我地啦!

鄰舍第一 互享互助多謝 #8星地产代理有限公司 捐助,我地嘅青年人已經將口罩送到有需要的家庭了。多謝中心的家長,亦捐了一批口罩俾中心,黎緊我地會將D口罩送俾長期病患者,暫定係腎病患者,因為佢地每日都需要至少兩個口罩進行洗腎維持生命。大家有冇受惠對象建議?如果大家有需要/有多口罩可以分享,不妨PM我地啦!

Posted by 香港青年協會隆亨青年空間 on Thursday, February 20, 2020